torsdag 9. april 2009

Alene.

Sitter helt alene jeg nå. Kjeder meg. Endre har dratt på Oppdal, men jeg må være hjemme. For jeg må nemlig jobbe jeg. Møkk kjedelig. Men jeg tjener fett på å jobbe helligdag da;D Det er jo en liten opptur. Jeg hadde jo selfølgelig glemt at det var helligdag i dag da, så jeg troppa jo opp på jobb halv ni som vanlig, bare for å vita at jeg ikke begynnte før kl ti. Så Arve måtte stå opp og låse opp på Best bare pga meg. Huff stakkars;P Jeg gjør ikke den feilen igjen da(;
Har blitt frisk fra omgangssyken da(: Men selvfølgelig så ble jeg smitta av Endre så nå er jeg blitt forkjøla. Typisk flaksa mi(; Men nå hadde jeg tenkt meg en tur på Tingvoll, så skal jeg og Linn Merethe se film;D Skal bli moro(: Vi blogges.

Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP