torsdag 18. juni 2009

Trondheim og Selbu.

Sitter i Trondheim akkurat nå. Er med Espen og Grete ;D Har hatt det skikkelig moro de siste dagene her. Som alltid når vi er her. Jeg har endelig tatt meg råd og mot til å gjøre noe jeg har hatt lyst til leeenge. Jeg har fått meg tattovering;D Jeeej;D Endelig. Hadde forberedt meg skikkelig på at det kom til å gjøre rå vond da, åsså var det null stress liksom. Jeg var faktisk litt skuffa. Men men, jeg er rå fornøyd jeg. Finally!

I mårra så skal vi til Selbu på festival. Det skal bli så moro det. Fy faen som jeg gleder meeeg;D Skal skrive meg om det når jeg kommer hjem tenker jeg;D Så får alle som kommer dit ha det skikelig kos og moro. Det skal i allefall jeg;D Å til dere som ikke skal: DERE KAN ANGRE NO JÆVLI PÅ AT DER IKKE SKAL! Hahahah. Wohoo;D Snakkes(;

Love S.

2 søte kommentarer:

Eli Terese 21. juni 2009 kl. 09:16  

du må legge ut bilde da frøken!

Sunniva 22. juni 2009 kl. 19:22  

Det bliir(;

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP