torsdag 30. juli 2009

<3

Nå begynner kattungene å bli enda større. Fjerna "gjerdet" i dag. Så nå går de hvor de vil når de vil. Dere m¨bare si ifra om noen vil ha;D Vi skal gi bort 5 av dem. Vi skal ha den svarte selv(: Legger ut bilder av dem som jeg tok idag.

Leo og Gyda

Jalle og Hårek

Gyda, Vasla, Cheeze Doodles og Leo

Hårek

Vesla og Cheeze Doodles


Vesla

Cheeze Doodles

Gyda

Hårek, Gyda og Jalle

Jalle pusen. Han skal vi ha selv(:

5 søte kommentarer:

Siri Benedicte 31. juli 2009 kl. 01:04  

Herlighet så vakre :D

Sunniva 31. juli 2009 kl. 10:37  

Jeg veeet;D har lyst til å beholde alle jeg;P

Anonym 2. august 2009 kl. 13:54  

Likte Hårek og Gyda jeg! Knallsøte :D dritbrae navn da, haha!

Eli Terese 2. august 2009 kl. 20:22  

morsomme navn, så nydelige de er! Blir trist å gi de bort da!

Sunniva 3. august 2009 kl. 10:24  

De er da så fine alle sammen, har lyst til å beholde alle jeg;D Men jeg vet jo jeg ikke kan det, blir rå trist å måtte gi dem bort. Får håpe de får en fin familie da vettu(;

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP