onsdag 29. juli 2009

Tidlig.

Klokka er litt over ni nå. Jeg har faktisk vært oppe siden halv åtte;O Men neij, det var ikke frivillig gitt. Endre ringte å lurte på om jeg kunne hente ham oppe med Vasslia. Den dumme Tradbo bilen hadde stoppa;P Å da måtte trøtte, jeg-har-mest-lyst-til-å-sove, meg komme ham til utsettning(; Jeg dro for å hente ham, så hjem for å hente ei diselkanne som vi fikk låne av pappan min(; Så på Tingvoll for å fylle på kanna, så tilbake for å fylle på bilen, å da fikk jeg dra hjem. Men det er jo ikke noe vits til å legge seg ned til å sove igjen. For det har jeg ikke sjangs til å få til. Det er jo så vaarmt på soverommet. Men men(; Jeg får prøve å gjøre det beste ut av dagen;D


Jeg er trøtt, håret vil ikke høre etter og jeg kjeder meg. Denne dagen starter ikke så veeldig bra.

Love S.

2 søte kommentarer:

Siri Benedicte 29. juli 2009 kl. 16:11  

offa x) livet ække så lett bestandig! :P

Sunniva 29. juli 2009 kl. 17:57  

Det er ikke det neij;P

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP