torsdag 24. september 2009

?

Kreativ overskrift ja? Jeg har egentlig ikke noe spesiellt å skrive om så jeg kom ikke på noen bedre overskrift.

Jeg sitter jo da hjemme idag, igjen. Jeg har ikke lyst, men slik er livet. Gleder meg til jeg blir helt frisk jeg ;D Satser på snart. Det er så irriterende, for noen dager kan jeg føle meg helt fin og tror da at nå begynner det å gå min vei. Men neste dag er det på trynet igjen. Så egentlig har jeg sluttet å håpe for mye i allefall. Jeg bare satser på at det blir snart. Ting begynner å bli bedre nå idag da, så jeg tror nok jeg skal prøve meg på jobb i kveld. Har ikke så veldig lyst til å sitte hjemme og inne heeele dagen om dere skjønner (;

Åsså vil jeg gjerne minne dere alle sammen på at Siri har bursdag den 27. September(:
Ikke lenge til nå Siri, da bli du stor pie ;D

Å det var da alt jeg hadde for i dag ;p

Love S.

2 søte kommentarer:

Siri Benedicte 24. september 2009 kl. 15:30  

Må begynne å se etter grå hår snart!!!:O :D

Sunniva 24. september 2009 kl. 20:52  

Hahahah, må nok det jaa xD

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP