søndag 27. september 2009

Drikking, rydding og bilder.

Det ble jo drikking i går da, å jeg skal ikke klage på vorspielet iallefall. Det var jo rå morsomt ;D Må gjentas Stine (: Har aldri sunget så mye på vei til fest før xD Ikke det at festa var så veldig mye å skryte av da. men så kom jo jeg sent og dro tidlig også. Kanskje det var liv før jeg kom og etter jeg dro? Ikke vet jeg. Men alt i alt var den en vellykket kveld (:

Idag har nok jeg slappa av hele dagen. Mens Endre derimot kjeda seg så mye at han rydda, støvsuga OG vaska hus ;D Hjalp til litt med ryddinga jeg også da (; Men det var nok han som var flink ja, kjempe flink. Søte, snille og flinke pusen min sin <3

Å vi må ikke glemme Siri som er 18 år idag ;D GRATULERER MED DAGEN SNUPPA <3
Hun var så heldig (!?) at hun fikk en bursdags telefon kl 00.05 i natt. Da sang Stine M, Stine U, Solfrid og jeg bursdags sang til henne. Det var meeget vakkert må jeg få si xD

Jeg har også tatt masse bilder av kattepusene i dag. Så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen dem, så dere kan se hvor store, fine å søte de har blitt ;D Og Cheez D. skal fortsatt gis bort om noen vil ha en rød, søt og kosete hann kattepus (:



Er de ikke søte? Noen som vil ha Cheez D?


Love S.

4 søte kommentarer:

Linn Merethe 27. september 2009 kl. 20:25  

jeg og flappy hørte dere når dere gikk syngende forbi her med oss! *forelska i lærarn* var ikke fullt så vakkert må jeg få sagt..:P

Sunniva 27. september 2009 kl. 20:35  

Hahahahah, å herreguud *flau* Vi sa det selv også. Ingen av oss synes det var no fint når vi sang xD Men det var da så morsomt å synge at, ja, vi sang ;D

Siri Benedicte 27. september 2009 kl. 20:40  

bursdagssangen kan jeg ikke si noe ¨på altså! den var rett og slett fantastisk:D:D hihi:D

Sunniva 27. september 2009 kl. 20:41  

Hahah, bra du likte den da ;D

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP