onsdag 30. september 2009

Innestengt ;(

Det følest ut som om jeg er det iallefall. For gjett hvem som sitter hjemme for andre gang denne uka? Jo, det er meg det! For astmamedisinen hjelper jo forsåvid mot hosten da. Hoster ikke like mye som jeg gjorde for en mnd siden, meeen, jeg blir da så fort forkjølet at forkjølelsene overlapper hverandre. Det er så dryyygt. Blir det aldri slutt på elendigheta? Jada jada, sutre sutre. Jeg vet jeg syter mye nå, men jeg må jo få lov til det også daa. Er ikke akkurat så veeldig mye annet å skrive om. Vel, jeg har ganske mye å gjøre for tiden da. Begynner å kjenne meg litt utslitt ja. Jeg har skole, jobb, revy og hus. Har ikke akkurat så veldig mye tid til å slappe av. For når jeg ikke er på skolen, jobb eller revyskriving så er jeg jo hjemme, men jeg har jo alt husarbeidet så må gjørest for at det skal gå ann å bo her. Å Endre har da så mye å gjøre han også, så når han først har fri så vil jeg ikke at han må gjøre husarbeidet jeg egentlig skal gjøre. Jeg tror jeg må lære meg å slappe av xD For til og med i dag når jeg må være hjemme fra skolen så tenkte jo smarte meg at jeg kan jo ta oppvasken. Halve jobben ble gjort jeg fikk hosteanfall og skikkelig vondt i hodet. Lite lurt av meg. JEG VIL PÅ FERIE, LANGT LANGT BORT! SLAPPE AV! Men det har jeg verken tid eller råd til gitt. Så jeg får bare bite sammen tenna og fortsette her. Jeg overlever nok (: Skulle vell egentlig ha vært på revy skriving i kveld men det har ikke jeg sjans til kjenner jeg. Skikkelig irriterende.

Skulle vel egentlig ha gjort lekser også, men jeg har ikke pc lenger. For min vil ikke mer den. Dumme pc. Så jeg bruker Endre sin. Å han har en ganske gammel pc, så den har visst ikke det som trengs for å laste ned open office. Altså jeg får ikke en gang åpna filene på fronter. Men tror du jeg har penger til nye pc? Å nei du. De få pengene jeg har går til mat og skatt. Å Endre må betale bil, husleie, nett og strøm. Altså vi sitter igen med, INGENTING!! Jeg gleder meg til neste år, for da kan jeg jobbe fulltid igjen, istedet for å gå skole. Da blir det mer penger og mer fritid ;D Det skal bli godt! Jada, nå ble det mye klaging i dette innlegget, jeg vet det. Jeg lover å ikke klage i det neste innlegget iallefall (; Da skal jeg skive om noe bra, morsomt, koselig osv.

Gleder du deg til ferien? Er du fornøyd med pc'n din?

Love S.

4 søte kommentarer:

Siri Benedicte 1. oktober 2009 kl. 10:11  

Off;/ Sykdomshelvete!!! Er høstferie om en dag nå da! Hold ut og tenk på det! <3

Og helt enig i at det skal bli godt å jobbe fulltid neste år ja! Dææven... :D

Sunniva 1. oktober 2009 kl. 10:42  

Skal jeg love deg at det er. Skal bli godt med høstferie nå ja. Bare slappe av (:

Gleder meg noe syykt til neste år jeg ;D

Siri Benedicte 1. oktober 2009 kl. 11:01  

skjønner jeg :D blir bartebyinnbyggere dere da ;D

Sunniva 1. oktober 2009 kl. 12:22  

Jeg bli kanskje det iallefall;D Endre er ikke sikker enda (;

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP