lørdag 26. september 2009

Rart?

Farget håret mitt i går ja, etter jobb. Det ble jo sånn ca slik jeg hadde tenkt det kom til å bli. men jeg er ikke helt fornøyd, enda (; Er ikke ferdig med prosjektet enda. Skal farge det en gang til for å få det slik jeg vil tenker jeg. Men det blir ikke før på mandag, tirsdag eller onsdag. Alt ettersom når jeg har tid. Lurer på hva folk kommer til å si, det er ikke sånn KJEMPE forandring da, men for meg er det ganske så annerledes iallefall. Skvetter litt når jeg ser meg selv i speilet xD Endre synes det ble fint han. Det er jo koselig (: Så da får vi bare vente å se da. Hvordan det bli senere. Slik ser det iallefall ut nå ;p





Fikk akkurat en melding av mamma, hun har kjøpt ny bukse til meg hun (: Hun og søss er tydligvis i Kr. Sund i dag. Jaja, sier ikke nei takk jeg. Mamman min er kjempe snill hun nemlig. Glad i mamman min jeg <3 Kanskje det er en bukse jeg kan ha på meg i kveld? For det er nemlig parteeey på Sellanrå i kveld. Den flinke gjengen på 3. året Idrett arrangerer for å samle inn penger til treningsleir (: Så da må dere nesten komme, for dette kan bli bra ;D Gleder meg jeg iallefall. Så da snakkes vi forhåpentlig vis (:

Hvordan synes du jeg ser ut på håret? Skal du ut i kveld?


Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP