fredag 25. september 2009

Skole, jobb og helg ;D

Sitter nå hjemme etter å ha vært på skolen og russestyre møte. Altså jeg ble ferdig kl 13.00 idag. Herligt å være ferdig tidlig på fredager assa ;D Slutter 11.45 hver fredag jeg ;D Men uansett, jeg sitter da her å slapper av før jeg skal på jobb i kveld, jeg er så snill at jeg jobber ekstra jeg sjø (; For det gjør meg absolutt ingenting å jobbe. Ikke nå når jeg er på Coop, jeg gleder meg faktisk til å dra dit. For jeg har tid mellom skole og jobb, så jeg kan spise og slappe av litt. Å jeg er ferdig mellom 20.00 og 20.30. Altså jeg har litt av kvelden til å bare slappe av på sofaen sammen med Endre ;D Å det vet alle er herligt, å slappe av sammen med kjæresten sin <3

Etter jobb så skal jeg prøve noe nytt. Noe som inkluderer hårfarge ;p Men jeg sier ikka hva, for blir det misslykket så er det bare dritt. Men det blir morsomt om det går da ;D Så får vi se daa. Men nå skal jeg se Veronica Mars ;D

Hva tror du jeg skal gjøre med håret mitt?

Love S.

2 søte kommentarer:

Unknown 25. september 2009 kl. 18:29  

Ska vel laga mohawk å farg håret rosa og grønt. D bli sikkert fint :D

Sunniva 25. september 2009 kl. 20:48  

Hahahah, ja Ingelin, de e akkurat d e ska gjærra xD

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP