torsdag 22. oktober 2009

Ka så skjeeer?

Absolutt ingenting skal jeg si deg. Kom hjem fra jobb for ca en time. Tiden har jeg brukt fremfor pc skjermen. Noe så sløvt. Men jeg orker ikke noe annet. Var på skolen halve dagen i dag. Det tæra på assa. Jeg kjente det godt for å si det sånn. Men jeg dro jo på jobb alikevell jeg. Penger er penger. Fikk heldigvis Yousef til å ta kassa så jeg bare fikk "slappe av". Så jeg ikke stressa så mye å sånn. Er ikke helt bra å stresse når du har fått beskjed om å ta det med ro og slappe av ;p Men men, slik er det bare. Men siden jeg er syk og ikke er så veldig mye ute blant folk lenger så har jeg ikke så mye å skrive om. Så vi blogges senere, når jeg har mer å skrive om ;D Legger ut et bilde av meg og pusen min siden jeg ikke skrev noe langt innlegg (;





Love S.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP