mandag 26. oktober 2009

Konkurranse - Ukens bilde (:

Som jeg har skrevet i et tidligere innlegg så bruker Benedikte Bullshit å ha ukens bilde konkurranse på sin blogg. Denne gangen er temaet natur (:  Link til konkurranse! Det er jo selvfølgelig premie denne gangen også. Men nå er det noen som har sponset med premie ;D Det er den svenske nettsida www.tvspelsweb.se. Premien er 1 stk close-up filter +4. Dette er utstyr til speilreflekskameraer. Link til sponsor!

Å jeg vil igjen prøve meg ;D For jeg har en haaaug med bilder som jeg har tatt, så det er vel bare å velge å vrake ;p Så nå har jeg brukt evigheter på å finne det rette bildet. Å jeg fant det til slutt. Så her er det:






Dette bildet ble tatt 02. Mai 2007. Jeg kjedet meg en dag å bestemte meg for å gå bygda rundt for å ta bilder  Dette er da "tærgaddnj" hjemme hoss mamma og pappa, som bor 50 m ovenfor meg og Endre ;p Dette treet har ikke forandret seg på evigheter. Det så slik ut da pappa var liten liksom, og har er 49 år (; Så det er nok et ganske så gammelt tre. Det holder på å dette ned da, siger nedover sidelengs mer og mer for hvert år ;/ Men det skal ikke mamma ha noe av så hun planlegger å støtte det opp med noe ;D Treet har jo sin sjarm syns vi ;D Så det må jo få lov til å stå (:

Hva syns du om bildet mitt?

Love S.

2 søte kommentarer:

Benedikte Bullshit 26. oktober 2009 kl. 11:57  

sv: Tusen takk! :)

Benedikte Bullshit 27. oktober 2009 kl. 20:39  

Så fint design du har fått foresten, likte det kjempe godt! :)

sv: Tusen takk for bidraget! :)

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP