tirsdag 27. oktober 2009

Sliiteen.

Akkurat kommet hjem fra jobb nå. Skulle vell egentlig dratt på revy øving. Siden vi har begynt med øvinga av sketsjer. Men det er jeg så aaalt for sliten til. For ja, du kan faktisk bli sliten av å jobbe på coop. Men jeg skal komme meg på øving både i morgen og på torsdag. Kanskje en tur etter jobb på fredag. Men vi får se. Satser på det (: Jeg begynner endelig å føle meg sånn noenlunde bra. Iallefall utover dagen. Litt utpå ettermiddagen og kveldene. Om mårran føler jeg meg nok bare dritt enda. Men det er da på bedringens vei iallefall (: Heldigvis ;D Får håpe det holder seg ei stund slik (: Men da har jeg ikke noe mer å skrive om, så vi blogges xD


Love S. 


Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat. 


Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP