fredag 30. oktober 2009

Sliten jeg nå.

For jeg har bruka dagen min til jobb så å si hele dagen. Først vaska og rydda jeg hele huset. Så slappe av litt, så på jobb. Og etter dagen i dag så begynner jeg å få nok av tomflasker. Tomflasker meg her og tomflasker meg der. Slutt å drikk brus og øl og hva som nå er på flasker! Slik at jeg slipper de dumme tomflaskene. Nei daa (; Jeg ble nemlig satt til å rydde flaskerommet i dag jeg. Å der var det mye rot. Å herregud, jeg trodde jeg aldri skulle bli ferdig. Men når jeg var ferdig så så det fortsatt ikke uuut. Det var så mye kasser å styr der inne. Skjønner ikke helt hvordan alt får plass jeg. Offa meg. Jeg har aldri i hele mitt liv vært så klissete før. Æsj!! For siden panteautomaten ikke fungerte måtte jeg være det xD Å stikke henda neddi klissete poser med ekkle øl flasker er ikke akkurat det jeg har mest lyst til. Om dere skjønner ;p Men men, når tror jeg at jeg skal finne senga gitt. Skal på jobb i mårra også jeg gitt (; Og senere så blir det forhåpentligvis hotellet en tuur ;D Lurer på om jeg skal kle meg ut litt (; Men da er spørsmålet vettu, hva i huleste skal jeg kle meg ut som? Er ikke så lett dette her ;s

Hva syns du jeg skal kle meg ut som?

Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP