tirsdag 17. november 2009

Aua meg ;(

Dagen begynte fint. Ikke noe særlig tenkte jeg. Men så kom hodepinen. Det var så vooondt,  ikke fungerte paracet og ikke fungerte ibux. Jeg begynte å bli litt rådvill. Så jeg spurte på fjesbokja og fikk svar om at jeg kunne prøve å gå meg en tur. Så jeg gjorde det, og med meg hadde jeg 3 kattepuser. For Pissi er veldig glad i å være med meg på tur. Hun er så søt når hun er med meg på tur. Tripper så fint ved min side (: Å er Pissi med så er små pusene med. Uansett så hjalp jo turen litt. Hadde ikke så vondt i hodet lenger. Men da begynte jo så klart nesa å renne. Og ikke minst øynene. Det så ut som om jeg gråt jo. Og jeg nyser konstant, har jeg gjort i hele dag. Skikkelig irriterende. JEG ER LEI!!

I kveld får jeg iallefall noe annet å tenke på. For Siri og Jarl Erik kommer på besøk. Gleder meg til å få besøk, alltid koselig med besøk (: 


Love S.

2 søte kommentarer:

Siri Benedicte 18. november 2009 kl. 10:39  

Fine pissikatten:D Skjønner godt at hun ble mindre glad når flappern kom og trengte seg på xD

Off, håper formen er bedre nå!

Sunniva 18. november 2009 kl. 12:59  

Hehe, hun har det så stille og rolig til vanlig at noe må jo skje av og til også ;p

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP