lørdag 7. februar 2009

Igjen

Jada, jeg vet at jeg har skrevet før ikveld. Men jeg kjeder meg sånn. Endre er med Magnus, på fylla seff. Så da sitter jeg her hjemme med mamman min. Ikke kan jeg drikke heller pga medisinene jeg tar. Dritt. Har fått den herlige sykdommen lungebetennelse jeg sjø. Skikkelig morro. Fikk en telefon fra søte pia mi Eli Terese i går. Hun var på Tingvoll, jeeej, og hun lurte på om jeg ville være med å drikke, men det kan jeg jo ikke. så det ble jo bare dritt det og. Jeg savner henne jeg. har ikke sett henne på leeenge. Ikke har jeg tid til en tur til byen å besøke henne heller. Dritt tia som ikke strekker til lengre. Jeg har da ikke tid til noe lengere. Gleder meg til jeg har lappen. En av de første tingene jeg skal gjøre er å dra til byen å besøke jenta mi<3 Håper det blir snart. Jeg savner å ha daglig kontakt med de andre vennene mine og. De eneste gangene jeg ser dem er jo når jeg er på jobb. Å da kan jo ikke jeg gjøre så veldig mye. Jeg blir jo stående der. Det er bare dritt nemlig. Akkurat nå er det meste bare dritt.

Savner deg jenta mi<3 Det er så altfor lenge mellom hver gang.

Love S.

2 søte kommentarer:

Eli Terese 11. februar 2009 kl. 22:06  

nommen;D Eli Glad! Det kan hende jeg kommer en tur i helga å. Bare sånn så du vet det! Friskere?

Sunniva 12. februar 2009 kl. 16:27  

Jeej;D Jepp, begynner å bli iallefall(:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP