lørdag 7. februar 2009

Nytt gitt.

Dette er da min første blogg. Blir vel ikke skrevet så aalt for mye i den tenker jeg. Meen, jeg skal prøve så godt jeg kan for å få den interessant.

Idag har det ikke skjedd noe interessant egentlig. Jeg stod opp og så meg selv i speilet, hadde selvfølgelig glemt at jeg ble blond/oransje/rød i går kveld. Fikk det sjokket, men jeg våknet da iallefall(; Jeg har bestemt meg for å få lyse brunt hår sjø, men siden jeg har svart hår fra før måtte det gjørest noe før jeg farga det. Så akkurat nå så ser jeg veldig rar ut.

Var i byen i går da. Prøvde meg på teorien. Jeg klarte den. Jeej, gratulerer til meg liksom. Endelig sier jeg bare. Har streva leenge nå. Det ble på 5 forsøket(; Første gangen fikk jeg 15 feil. Men det var sånn prøve greier da. Sjekke hvor vanskelig den var og greier. Men, de 3 andre gangene fikk jeg 8 jævlige feil, å du kan ha 7. Jeg begynnte å bli ganske pissed den siste gangen jeg fikk 8 feil. men nå er jeg snart ferdig da. Jeej, lappen snart. Trenger bare forbikjøring og mørkekjøring, så kan jeg ha test time. Å etter det, tam-tam-taaa, oppkjøring! Whoohoo!! Gleder meg som en liten unge;D Skal bli så forbanna godt det. men jeg må skaffe meg bil da. Men det blir vel etterhvert(;

I'm blond/orange/red. O' My Good;O

Love S.

6 søte kommentarer:

Linn Merethe 7. februar 2009 kl. 21:15  

Gratulerer med teorien da;D

Sunniva 7. februar 2009 kl. 21:17  

Takk;D

espen 7. februar 2009 kl. 23:42  

Bil!? Har da Passat? eller patrol? ;)

Sunniva 7. februar 2009 kl. 23:44  

Må da ha egen bil vettu(;

Anonym 8. februar 2009 kl. 03:40  

Gratuler me sa teoriå.. ;)
(Nei, e e ikje drita å har ikje nach på nett... Klåkkå e bærre passert hal fir så læll..)

Sunniva 8. februar 2009 kl. 13:42  

Jo takk, takk(; Hehe, klokkå bli fort halv fir vettu(;

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP