tirsdag 10. februar 2009

Syk, sykere, Sunniva.

Jeg er så møkk lei av å være dårlig nå at jeg tror jeg kreperer snart. Jeg blir aldri frisk vettu, bare mindre syk. Måtte være hjemme fra jobb i dag, må sikkert være hjemme i morgen også. Det er bare dritt. Jeg vil heller være frisk og på jobb enn dårlig og hjemme. Det er jo så ensomt å være hjemme, ikke kan jeg gjøre noe heller. Sitter opp med mamman og pappan min nå da, og søss selvfølgelig. Fikk middag med mamma siden Endre ikke kommer hjem før 19.30. Å det er ikke noe vits i å lage no middag til bare meg selv liksom. Men han skal få middag når han kommer hjem da. Han må jobbe masse overtid nå sjø. Han må arbeide inn to dager siden Tradbo drar til Island tidlig på torsdag. Jeg misunner ham så utrolig masse. Skulle så gjærne ha vært med. Men det er alt for dyrt for meg. Så jeg må være hjemme. Det kommer til å bli så ensomt og kjedelig å være alene. Jeg gleder meg ikke akkurat. Men det er det en annen som gjør. Men det litt vittige er att 90% av alle i Tradbo som skal være med snuser, og der oppe blir snus sett på som narkotika;P Jaja, får håpe de får en fin tur da. Så får jeg sitte alene å kjede meg. På valentins dagen att på til. Det blir ikke noe morsomt iallefall. Gleder meg til han kommer hjem jeg;D Selv om han ikke har dratt enda.


Love S.

4 søte kommentarer:

Linn Merethe 10. februar 2009 kl. 16:55  

Skal komme til deg på velentinsdag jeg;) hihi, så kan vi se en kliss film! (ikke en veldig skummel en, for da tør jeg ikke å gå hjem igjen:O )

Sunniva 10. februar 2009 kl. 17:14  

Jaaa, gjør det;D

Linn Merethe 10. februar 2009 kl. 17:24  

Da har vi en valentinsdate;D Gleder meg:D

Sunniva 10. februar 2009 kl. 17:34  

Wee, jeg og;D

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP