torsdag 12. februar 2009

Savn.

Endre dro i morges. Så nå blir det jammen meg ensomt ei stund. Men jeg skal vel klare meg jeg. Må nå vell det. Fikk melding kl 10.45, da var det pils og pizza på Gardermoen. Jeg kommer til å savne ham noe så innmari mye. Jeg er da ikke vant til å være uten ham så lenge.
Men jeg har fått meg Valentins date da;D Linn ville være daten min hun, så jeg ikke var alene den dagen. Jeej, skal bli morsomt. Da skal vi se kliss film og spise masse godteri;D
Jeg har så lyst til å finne på noe sammen med Anne Grete snart og! Fikk melding med henne i går om jeg var på jobb og om vi kunne finne på noe etterpå. Men neida, jeg er syk jeg. Kan ikke dra så mange plassene. Men jeg begynner å bli frisk da. Woho. Tenkte jeg skulle prøve å dra på jobb i morgen. Skal bli godt. Jeg gleder meg faktisk til å dra på jobb. Jeg hadde egentlig tenkt å dra på den derre festa som er og, meen, jeg tror jeg dropper det. Siden jeg ikke er helt frisk liksom. For jeg har veeldig lyst til å bli heelt frisk jeg.

Nå sitter jeg her på facebook. Kom over en gruppe som vil ha pære-isen tilbake. Det vil jeg og!! Det finnest nesten ikke noe bedre is enn den. Ååå, jeg fikk så lyst på pære-is nå. Så jævlig å. Nam nam. Gode isen. Så jeg satser på at den kommer tilbake jeg nå. Som bare faen og.

Fikk melding med Alfred tidligere idag. Skal ha forbikjøring neste uke. Så når den er unnagjort så er det bare å vente på mørkekjøring. Å da er det bare oppkjøringa som gjenstår da;D Skal bli så deiligt;D Gleder meg.

Love S.

1 søte kommentarer:

Linn Merethe 12. februar 2009 kl. 19:34  

Kan hende daten vår blir på søndag:O Om pappa blir frisk, drar vi til Tynset på lørdag for å hente en lavo til barnehagen.. Men en søndagsdate er like bra!:D For søndager er så kjedelige her i tylvåjen!:P

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP