torsdag 26. februar 2009

Oi.

Nå er det leenge siden jeg skrev sist. har da ikke nett selv vettu, må opp til mamma og pappa for å komme på nett. Å det har ikke jeg tid og ork til å gjøre hver dag. Det er ikke såå viktig liksom. Men det har ikke skjedd så alt for mye nytt da. Har hatt forbikjøring, to vanlige kjøretimer og testtime. Så nå trenger jeg bare oppkjøring. Skulle egentlig ha det den 12. Mars. Men det ble utsatt på ubestemt tid. Det er visst så mange sensorer som er sykemeldt akkurat nå. Forbanna helvette. Jeg synes jeg har venta nok på alt annet jeg. Å nå må jeg faen meg vente enda lengre på oppkjøringa. Må sikkert vente i en mnd på dette og. Jeg er så forbanna nå. Det er skikkelig irriterende å tenke på. Jeg kunne hatt lappen om 14 dager jeg, men nei da. Jeg må vente enda lengre jeg. Dritt.

Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP