mandag 2. mars 2009

Fattig, fattigere, Sunniva.

Nå har jeg akkurat betalt nesten 13.000 kr i regninger. Vrææl. Det er så dyyrt å ta lappen. Det gjorde vondt å føre over de pengene der. Skikkelig vondt. Håper jeg aldri må gjøre det igjen. Så nå er det lite penger på kontoen min. Endre har en go del regninger også nå, så der forsvinner det mye. Vi har blitt litt fattige ja. Men, men, vi klarer oss. Som alltid;D Jeg har egentlig ikke så veldig mye å blogge om. Det skjer liksom ikke så veldig mye nå. Det eneste er vel at jeg savner Eli pia mi. Hadde tenkt å besøke henne i vinterferien, men da var hun jo sør i Norge. Så den plana gikk jo rett i vasken. Men jeg håper det blir snart. Det er jo vondt å ikke kunne se yndlingen sin så ofte som jeg vil. Savner deg jenta mi;¤

Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP