mandag 23. mars 2009

Gullet mitt<3

Har fått henta min kjære bil, endeliig. Det er så godt. Har også tatt lappen. Så nå er det mye kjøring gitt. Det er jo så herligt å kunne kjøre selv, min egen bil. Jeg har aldri følt meg så fri i hele mitt liv. Det er en så deilig følelse. Fy faen så happy jeg er nå. Kan kjøre på Tingvoll når jeg selv vil. kan kjøre på jobb selv. Trenger ikke å få mamma eller Endre til å kjøre meg når jeg skal en plass. Det er derfor jeg ikke har fått blogget på en stund. Har da vært ute å "råna";D Gleder meg til jeg begynner å få litt penger inn på kontoen min igjen, da skal det gjørest en del med gullet mitt. Den skal ikke bli harry nei. Den skal bar bli litt mer Sunniva i stylingen(; Det gleder jeg meg til.
Det var så godt å få høre det fra sensoren på torsdagen at jeg hadde bestått når vi var ferdige. Jeg var så nervøs da jeg. Trøtt og. Måtte jo opp kvart over fem jo ;O Var jo rå tidlig. Men men, det gikk jo rå bra det;D

Love S.

7 søte kommentarer:

Eli Terese 24. mars 2009 kl. 09:36  

gratulerer!

Siri Benedicte 24. mars 2009 kl. 17:28  

Grattis Sunniva:D

Sunniva 24. mars 2009 kl. 18:34  

Takk;D

Linn Merethe 24. mars 2009 kl. 20:11  

Jeg var ganske så sikker på at jeg hadde kommentert dette innlegge:P men tydeligvis ikke:P Så du får GRATULERE igjen!;D

Sunniva 25. mars 2009 kl. 11:44  

Hehe(; Takk;D

Linn Merethe 25. mars 2009 kl. 22:56  

Også vil jeg jo gjerne sitte på en tur med deg da;D Så det er bare å komme å hente meg en eller annen plass en dag!;D hihi

Sunniva 27. mars 2009 kl. 14:22  

Skal du få ja(: Bare i si når og hvor det;P

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP