onsdag 18. mars 2009

I morgen skjer det.

Ja, som skrevet, i morgen skjer det. Da har jeg oppkjøring. Å guud, jeg er så nervøs. Jeg vil så gjærne klare det, jeg vil ha lappen. Jeg skal klare det, jeg skal få lappen. Dermed basta! nemlig! Skal blir så godt det. ÅÅåå, som jeg gleder meg, om jeg klarer det da selvfølgelig. Men jeg satser på at jeg gjør det da;D I mellom tiden så bytter jeg på å kjede meg og være så nervøs at jeg rister. Nå kjeder jeg meg litt, så da skal jeg gjøre den utfordringa jeg fikk av Eli Terese;D

"Det er vanskeligere enn det ser ut!

Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine.

Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene.

Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp!

Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar.

Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.

Utfordre 4 venner."


Hva er navnet ditt: Sunniva

Ord på 4 bokstaver: Sele

Guttenavn: Sindre

Jentenavn: Synnøve

Ett yrke: Scenograf

Farge: Solgul

Noe du har på deg: Smykke

Mat: Salat

Noe på badet: Såpe

Et sted: Singapor

Grunn til å komme for sent: Syk

Noe du roper: Svartefaen!

Film tittel: Saturday Night Fever.

Noe du kan drikke: Saft

En musikkgruppe: ?

Bilmerke: Saab

Sang tittel: Say that you love me

Et verb: Springe


Utfordringen sendes til

Linn M

Siri

Ida kristin

og Eva Renate

2 søte kommentarer:

Eli Terese 20. mars 2009 kl. 08:57  

klarte du ikke komme på en musikk gruppe på S *knis*
Lukke til med oppkjøringa da jenta mi!

Sunniva 23. mars 2009 kl. 12:58  

Jeg gjorde det nå da xD Evigheter etterpå, som vanlig;P Klarte oppkjøringa da;D Har også henta bilen min;D Kommer en tur neste helg om du har tia;D

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP