torsdag 16. juli 2009

R.I.P

Endre og pappa har nå tatt en skikkelig sjekk av bilen og vi har funnet ut det at det blir faktisk billigere å kjøpe ny enn å reparere bilen min:/ Jeg ble skikkelig skuffa. Jeg hadde virkelig håpet at det ikke var så ille, men det var det visst. Dessverre. Så da er det bare å begynne å skrape sammen penger og lete etter en ny en. Ikke noe morsomt. Jeg er jo blitt så glad i den lille søte bilen min;/ Men jeg vet det at jeg skal ha Golf som neste bil også;D Herlige biler. Så da får vi bare håpe at jeg finner en da. Stakkars søte bilen min. Den står ute i garagen nå, skikkelig demontert. Jeg og Endre rydda ut av den i går. Setetrekk, cd-spiller, høytalere og alt det andre rotet mitt. Fyllte en hel kasse faktisk. Og alt sammen skal inn i den neste bilen min;D Det er bestemt.


Love S.

2 søte kommentarer:

Eli Terese 16. juli 2009 kl. 15:45  

stakkars! Det er ikke noe gøy å miste noe man er glad i!

Sunniva 17. juli 2009 kl. 13:54  

Nix, er skikkelig skuffa jeg nå. Stakkars bilen min.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP