torsdag 9. juli 2009

Arrg!!!


I dag har jeg en litt dårlig dag å derfor skal jeg skrive om alt som jeg irriterer meg over og ikke liker. Bare for å få det ut av systemet.

1. Folk over 18 år som snakker og oppfører seg som om de fortsatt er fjortiss. Fjortiss som liksom er kule og later som om de er over 18 år. Få dere et liv!! Dere er patetiske!

2. Folk som sier en ting men mener noe heelt annet.

3. Folk som later som om de er en god venn, men med en gang du snur ryggen til så dolker de deg.

4. Folk som overdriver noe sykt når de forteller om noe de har gjort.

5. Når folk lyver om noe de ikke har gjort, å man kan se på laang vei at de lyver.

6. Folk som har en trang til å fortelle hele verden på facebook og nettby at de har det sååå jævlig. Har du en trang til å fortelle folk om det, så er det ikke sant du sier. Oppmerksom syke folk!!

7. Folk som alltid måå være i midten heele tiden. Verden kretser ikke i rundt deg!!

8. Folk som har en trang til å legge ut utfordrende bilder av seg selv, for å så skrive under de: "Å herregud, se så stygg jeg ser ut på det bildet." Bare for å fiske etter komplimenter.

9. Folk som bare må kommentere alt på facebook. Selv hoss folk de egentlig ikke kjenner.

10. Folk som må snakke stygt om andre for å fremme seg selv. Du er en taper om du går inn på andre sine profiler for å kommentere hvor stygg og jævlig noen ser ut på ett bilde. Slikt er bare patetisk.

Dette er ikke skrevet i noen rekkefølge eller noe sånt.
Dæven det var godt å få ut(: Føler meg allerede i litt bedere humør;D

Love S.

2 søte kommentarer:

Gunnhild 9. juli 2009 kl. 23:44  

Haha, e e så enig!

Eli Terese 13. juli 2009 kl. 08:45  

enig det verste er de som skriver Forhold? i statusboksen sin på nettby hvertfall engang i løpet av dagen...

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP