søndag 5. juli 2009

Syk, igjen ;/

Sjokk at jeg har blitt syk. Igjen ;/ Skikkelig forkjøla med bihulebetennelse OG halsbetennelse. Er ikke jeg heldig. Nå er jeg så lei av å være syk. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan bli syk når det er så fint vær. Godt og varmt. Det er bare dritt, alt samment. Jeg er så lei av å ha vondt i hodet, være tett i nesa og ha vond i halsen. Kan ingen finne opp en mirakel kur eller noe? Noe som virker raskt over natta liksom. Hadde ikke det vært fint kanskje. Jeg hadde i allefall vært storforbruker av den kuren(; Håper bare jeg blir bedre snart.

Love S.

4 søte kommentarer:

Siri Benedicte 6. juli 2009 kl. 12:44  

ååå fyyy faen! O_o det hørtes skikkelig kjipt ut! :S hvordan går det med gatebil da? :O god bedring!!

Sunniva 6. juli 2009 kl. 14:04  

Det er så drygt at jeg kreperer snart;/ Takk skal du ha(: Jeg vet ikke enda, det er en liten sjangs for at det blir. Men vi får se(:

Eli Terese 8. juli 2009 kl. 08:41  

stakkars jenta mi! Skal lage mirakelkur jeg!

Sunniva 8. juli 2009 kl. 11:35  

Jaaa, gjør det!

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP