fredag 28. august 2009

Faen da.

Jeg følte meg heldigvis bedre i går, så jeg fikk være på tur. Å det var råå morsomt. Lo så jeg trillet hele dagen. Men jeg ble værre igjen idag. Faen assa. Fikk vita av Siri at det skulle være russemøte idag også. Så gikk jeg glipp av det. Skikkelig drygt. Men Jenny og Elisabeth skal være revy sjefer. Det kommer til å bli bra. Gleder meg til vi skal begynne. Men jeg må nesten bli frisk først. Men jeg skal til legen idag. Så får vi se hvordan det går. For jeg har ikke vært skikkelig frisk siden lungebetennelsen jeg hadde først på året. Lurer på om den tok knekken på imunforsvaret mitt jeg. Men det får jeg svar på idag.

Love S.

1 søte kommentarer:

Anonym 29. august 2009 kl. 09:10  

huffda :/ satsa på at e ha vårte litt likar e. God tur te dåktern :p

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP