torsdag 27. august 2009

Tidlig på morran gitt.

Nå er kl 07.29, om jeg skal være pinlig nøyaktig. Å jeg har faktisk så god tid at jeg kan sette meg ned med pc'n på fanget å ta det med ro ;D Jeg kjeder meg faktisk. Stod opp tidlig for å få tia til alt, det viste deg å bli alt for tidlig. Men jeg er iallefall oppegående ;D Er blitt mye bedre enn i går å tar derfor sjansen på å dra på museumstur (xD) idag. Sånn bli kjent ting;P Men siden jeg kjeder meg så får jeg finne på noe å gjøre da ;D

-HITTIL I ÅR
> har du vært i noe forhold dette året? Ja
> har du feiret bursdagen din enda? Ja.
> kysset to personer på en kveld? Ja.
> vært på en diett? Ja.
> møtt en spesiell som har endret livet ditt? Ikke i år.
> vært utenlands? Nei.
> hva tenker du på nå? At det ikke er lenge til jeg skal dra.
> klemt noen? Ja.
> sovet i en annens seng? Ja.
> fått en jobb? Ja.
> gjort noe du har angret på? Ja.

SISTE:
> den siste personen som ga deg en klem? Linn Åse
> siste personen som ringte deg? Mamma.
> når var siste gangen du følte deg dum? I går.


TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:
> har du noen gang vært forelsket? Ja.
> tror du på kjærligheten? Ja.
> har du noen gang fått ditt hjerte knust? Ja.
> har du noen gang knust noens hjerte? Tror ikke det
> har du noen gang falt for din beste venn? Nei
> har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Ja.
> er du redd for forpliktelser? Nei
> har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Nei

FØLELSER:
> savner du noen akkurat nå? ja
> er du lykkelig? Nja
> spiser du noe nå? Nei
> de siste ordene du sa til pappaen din? Gratulerer med dagen pappa.
> siste sangen du sang? Jeg synger ikke.
> den siste tingen du lo av? Stine
> den siste tingen du sa? Hade pus.
> den siste personen du gråt for? Endre
> hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå? Kattepusen min.
> setning du bruker mye: Å filler'n.

HAR DU NOEN GANG:
> sagt, jeg elsker deg? ja
> drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå? Nei
> den verste følelsen i verden? Å miste noen

Å jeg utfordrer: Siri og Linn Merethe ;D

Love S.

2 søte kommentarer:

Siri Benedicte 27. august 2009 kl. 16:16  

Haha, slike som det her er vittige x) Men jeg har allerede svart på den! ;/

Sunniva 27. august 2009 kl. 21:04  

Jeg vet det ;D Filler'n;P

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP