mandag 3. august 2009

Fisk å maur, pringles og Flappy.

Som dere sikkert skjønnte så inneholdt gårsdagen min fisk, maur, pringles og Flappy;P Vi var nemlig å fiska på Gyl (av alle plasser) i går. Først var på på Snaddinj å spiste, så dro vi hjem og gjorde det arbeidet vi skulle gjøre, LES: Jarl Erik og Siri skulle i fjøset, Endre skulle kjøre rundball, mens jeg spilte xbox xD Så fikk jeg meld fra Jalle om vi skulle fiske, jeg ringte Endre, men traktoren bråker så fælt at jeg ringte sikkert 10 ganger før jeg fikk svar. Men det ble da fisking. Dro på Gyl å prøvde å komme fram til fiskeplassen. Det var ikke bare bare, for Jarl Erik ville ikke gå igjenom hagen til Tante og Onkel. Så vi skulle klatre berg. Det gikk bra ei stund, helt til siste biten. Jeg har så forferdelig med høydeskrekk at den biten di skulle ha meg til å klatre, jeg ble kvalm å svimmel bare ved å se på den. Så jeg nekta, å jeg og Siri gikk i rundt i stedet. Hvorfor vi bare ikke gjorde det med engang, det skjønnte ikke vi. For vi måtte slettes ikke gå igjenom hagen. Men jeg og Siri klarte jo å gå litt feil først. Men Flappy hadde visst hørt oss, og han kom jo løpende. Vi fant rette veien og valsa ned til karene(: Der nede på berget var det så jæææævlig med flyvemaur noen plasser. Har aldri sett maken jeg. Men vi fant oss en plass uten maur da(: Så da ble Siri, Flappy og jeg sittende der, eller Siri og jeg satt. Flappy satt minimalt. Han var mest fornøyd med å gå rundt til hver person å tigge han;D Å han er da så søt når han gjør det, så han fikk masse pringles med meg;D Søte, fine bissevoven;¤ Fikk fikk 10 fisk, å 2 vi kasta ut. Alt i alt, en kjempekoselig og fin tur;D Vi gjentar den(:





Tenkte jeg skulle legge ut alle bildene med engang, men det ville visst ikke blogger.

Love S.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP