tirsdag 18. august 2009

Long time no see.

Nå er det lenge siden jeg blogga sist.

For det første så må jeg si: GRATULERER MED VELL OVERSTÅTT 20 ÅRS DAG LINN MERETHE!! Beklager, så mye.

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye. Jeg har hatt bursdag, jeej. Morsomste bursdagen jeg har hatt på lenge;D Var på venne fest til Dan Marius. Han og familien som arrangerte. Å det var på bursdagen min, så jeg slapp å ordne fest(; Jeg var gjest med dem;D Jeg ble sunget til av 80 stk. Da var jeg flaaaau. Men det ble en rå morsom kveld da;D
Skolen begynner på igjen imorgen. Har ikke lyst!! Hater skole. Så nå må jeg begynne å ta buss igjen, siden jeg ikke har bil lengre. Faen. Gruer meg. Gleder meg til jeg er ferdig med hele skolen. Til jeg kan jobbe fulltid igjen. Men jeg har heldigvis fått meg jobb da;D Kveld og helg da selvfølgelig. På Coop faktisk. Det er godt sjø. Myyee bedre enn på Best(:
Å vi har bestillt oss bredbånd;D Endelig. Gleder meg til vi får det, så slipper jeg å sitter ved kjøkkenbenken. Eller ute for den saks skyld, noe jeg gjør akkurat nå.

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av kattepusene, som er blitt "kjempe store" og rååå søte. Men det gikk visst ikke i dag så det får jeg ta senere.

Love S.

3 søte kommentarer:

Linn Merethe 18. august 2009 kl. 20:32  

Tusen takk sunniva;D
Skolebussen ja.. Huff! :s

Siri Benedicte 18. august 2009 kl. 21:01  

tenk at vi skal gå skole...:( blææææææææææh!

Sunniva 19. august 2009 kl. 21:38  

Møkka skole og møkka buss.

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP