tirsdag 25. august 2009

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

For første gang sitter jeg nå på stua med nett på pc'n ;D Tenk det, her har vi levd i 1 1/2 år uten nett ;O Dette er heeerliiigt;D Wohoo;D Men ellers er det vel ikke så veldig mye som har skjedd da. Har begynnt på skolen igjen. Ikke akkurat noe jeg har lyst til men. Må man så må man. Det kunne vært værre. Der går det jo sånn någen lunde. Gleder meg egentlig mest til revy og russ tid jeg nå;D Skal bli morsomt det;D Ellers så er kattepusene blitt så store at de kan gies bort i løpet av neste uke tenker jeg. Skal bli rart uten dem, litt trist. Men også godt, det er ikke så enkelt å ta vare på 7 kattepuser assa;P Men til dere som skal ha: Dere må passe godt på pusene mine(:
Legger ut bilde. Er ca 1 uke siden de er tatt(:



Vesla og Jalle ;D

Cheese Doodles

Vesla

Gyda

Leo

Hårek, er Gunnhild sin(:

Jalle, han er vår(;

5 søte kommentarer:

Siri Benedicte 25. august 2009 kl. 22:50  

Gratulere så mye med nett! :D Skikkelig deilig da:D

Sunniva 25. august 2009 kl. 22:56  

Det er så jææævlig godt;D

Gunnhild 26. august 2009 kl. 14:20  

Heh, ja så svert nettet e i Tylvåjen så! ;p

Sunniva 26. august 2009 kl. 17:29  

Bedre enn ingenting(; Det skal være sikkert og visst(:

Eli Terese 29. august 2009 kl. 19:54  

derfor jeg ser sunniva linker overalt! Liker å ha Sunniva på nett jeg;D

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP