søndag 30. august 2009

Å miste.

Jeg sitter nå å ser på Ekstrem oppussing USA. Å jeg sitter her å nesten griner for jeg synes så synd på den familien som nå får hjelp. Først så mistet de huset sitt i en brann, ikke mange ukene senere druknet faren og den eldste sønnen. Sønnen druknet da han prøvde å redde faren sin. Å faren druknet da han reddet sin yngste datter. Det er da du begynner å føle at livet ikke går din vei. Så nå sitter jeg her å føler meg takknemlig for alt jeg har i livet mitt.



Love S.

3 søte kommentarer:

Anonym 30. august 2009 kl. 21:05  

Samma her! Ekstrem oppussing e ekstremt! grin kvar gång e. Sist e såg va d æj lita jænt som hadd kræft. Stakkar, ho va så grom å!

Sindre<3<3<3<3 hehe

Sunniva 30. august 2009 kl. 21:27  

Off ja, såg ho e å. Slikt som ta skulla kje vårre lov.

Siri Benedicte 31. august 2009 kl. 01:24  

Er helt grusomt hva som skjer rundt om i verden :( :S

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP