søndag 6. september 2009

Klage litt(;

Nå idag så må jeg få lov til å klage litt. For nå er jeg mektig lei. For nå sitter jeg her for andre uke på rad. Jeg kan ikke gjøre noe, fordi jeg er syk. Jeg har allerede mange dagers fravær på skolen pga dette. Å det er no dritt. Men jeg kan ikke dra på skolen når jeg har feber, er tett og har hodepine. Det gåt bare ikke. Å det liker jeg dårlig. Har endelig tatt blodprøver nå da, så nå venter jeg på på resultatene. Men tenk det, jeg har vært syk i 10 mnd (!) å først nå tenker de: hm, kanskje vi skal ta blodprøver for å finne ut hva det er som er galt. Hvorfor kunne de ikke gjøre det med en gang?! Så hadde jeg sluppet dette. Men nei da. Tingvoll Amatør Legesenter.
Det har også blitt så stille og rolig her. For nå er det fire kattepuser mindre her. Gunnhild hentet Hårek på tirsdag og Linn Åse henta Vesla, Gyda og Leo. Og Linn Åse skal hente Cheez Doodles senere også. Var noen andre som stakk av med ene kattepusen hun henta i går (; Så da har vi funnet ett hjem til alle sammen. Men jeg kommer til å savne alle pusene mine daa. Men vi har jo fortsatt Jarl Erik / Jalle da ;D Og selvfølgelig Pissi mi da;D Dakar Pissi, hun skjønner ikke hvor alle babyene hennes er henn. Hun bæljer og leter etter dem. Men de kommer ikke frem, så hun er desperat stakkars.
Vi har også fått inn ny sofa;D Fikk sofa med tante og onkel. Onkel jobber på "søppeldynga" sjø, å der hadde det kommet inn tre svarte skinn sofaer. Å siden Lise skulle ha en på hybelen sin, så tik onkel dem med seg hjem. Men siden Lise skulle bare ha en, så skulle vi få de to andre;D Dæven det sparer vi masse penger på. Og det er akkurat slik sofa jeg har lyst på og som jeg har lett etter. Men de er dyyyree. Men nå trenger vi ikke lete lengre;D
Legger ut bilde av pusene som er igjen og nye sofaen vår;D




Love S.

2 søte kommentarer:

Linn Merethe 7. september 2009 kl. 23:58  

Ja, du har lov til å klage når du har vært syk så lenge!:P
Stilig sofa;) og Hårek er jo en ordentlig gullklomp, nesten litt trist å flytte til Tingvoll når Hårek er hjemme hos mor og far:P

Sunniva 8. september 2009 kl. 11:38  

Ja det synes jeg også(; Jeg savner Hårek jeg, lille søte pusekatten, så jeg ser den ja;D

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP