lørdag 12. september 2009

Is og Keeping up with the Kardashians.

Vel siden jeg fortsatt er ganske syk så må jeg sitte hjemme mens alle andre er ute å drikker. Å det er veeeldig irriterende. Jeg har så lyst ut å ha det moro jeg også. Det leenge siden jeg var ute nå. Alt jeg gjør er å sitte hjemme å kjede meg. Men jeg er da oppegående. Å jeg har iiiiiis ;D Det er så godt det, å det er til og med SJOKOLADE is ;D Håper jeg blir friskere nå snart. Håper at medisinen jeg har fått hjelper. For nå er jeg leeei. Men nå skal jeg fortsette å spise is. Og jeg har tenkt å lalle snart, siden jeg er syk (:

Love S.

2 søte kommentarer:

Siri Benedicte 15. september 2009 kl. 10:44  

Sjokoladeis er absolutt med på å gjøre livet verdt å leve :D

Sunniva 16. september 2009 kl. 08:38  

O'h yes ;D

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP