lørdag 19. september 2009

Hjemme alene og jobb ;/

Nå sitter jeg da her å kjeder meg. For Endre har nemlig dratt på rypejakt med Jarl Erik. Å dermed ble jeg sittende igjen hjemme, ALENE. Det er rå kjedeliiig. Egentlig så hadde jeg tenkt meg en tur til Siri og Linn, men hva skjedde, siden jeg sitter her. Joda, jeg klarte å sovne etter middag, som jeg og mamma hadde laget(; Å jeg våkna ikke før NÅ. Å det er litt sent å dra på besøk nå. Ganske så kjipt egentlig. For nå er jeg lys våken, og kommer til å bli sittende utover natta. Å kjede meg. Men jeg har jo heldigvis litt selskap da (: Tre søte kattepuser. Men kunne tenkt meg Endre her jaa.

Dagen idag har egentlig vært ganske så vanlig. Jobb fra 11.00 til 18.30. Så hjem til mamman og pappan min å spise middag(: Slik har vell egentlig hele uka vært. Skole, jobb og revy. Det er travelt med alt. jeg er ganske så stressa noen ganger. Men jeg holder ut ;p

Ellers så har jeg fått medisinen min, å den virker faktisk ;D Jeeej, men så har jeg selvfølgelig blitt forkjøla da;/ Sjokk det liksom xD

Tenkte jeg skulle legge ut et rå søtt bilde av Jalle pusen, meeen så kom jeg på at jeg sitter på pc'n til Endre. Å jeg kan ikke føre over bilder fra mobil til pc her. For pc'n min ville ikke funke i dag den sjø. Dritt pc. Har lyst på ny jeg. Kjøpe til meg? *smile-pent*

Men da har jeg egentlig ikke så mye mer å fortelle. Skal prøve å bli flinkere til å blogge(:

Love S.

3 søte kommentarer:

Siri Benedicte 20. september 2009 kl. 12:01  

hahaha, må bare le : vi to har det med å sovna når vi skal på besøk/ha besøk av hverandre xD

Sunniva 20. september 2009 kl. 13:16  

Haha, var det jeg tenkte også;P Men da er vi skulls da vettu xD

Siri Benedicte 20. september 2009 kl. 14:19  

japp xD

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP