mandag 21. september 2009

Bihulebetennelse!

I går så sa mamma at hun trodde jeg hadde fått bihulebetennelse forde at jeg hadde gått i evigheter med forkjølelse. I dag var jeg til legen, å hva hadde jeg fått?? Joda, bihulebetennelse. Er ikke jeg heldig. Alt dette fordi at legene ikke før nå fant ut hva som gjorde meg syk hele tiden. Jeg kunne ha sluppet dette jeg. Men nei daa. Egentlig så skulle jeg jobbe i dag, men det fikk jeg ikke lov til. Ikke fikk jeg på skolen heller. Ikke før i mårra, kanskje. Men tror du jeg penicillin? Neeei daa, vi får vente i 10 dager å er jeg ikke bedre da, da skal jeg få det. Hvorfor kan jeg ikke bare få det med engang daaa?? Dette er irriterende.For tro det eller ei, jeg vil faktisk på skolen og jobb. Jeg trives utrolig nok. På begge plasser. Jeg synes det er arti å jobbe jeg. Går der sammen med Josef å fjaser. Morsomt det, å alikevell så jobber vi. Det som skal gjøres blir gjort.

Jeg får be Endre om å kjøpe med seg masse godteri og brus så jeg iallefall får kost meg litt idag. Fo denne dagen har vært kjedelig hittil, å jeg tviler den blir noe bedre. For dette er dritt assa. Men da tror jeg at jeg skal gå å sluke litt paracet og gå å slappe av gitt.


Dette er da meg i paracet rus.

Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP