lørdag 17. oktober 2009

Crap, crap, crap og enda mer crap!

Jeg sitter her å ønsker meg tilbake til ungdomsskolen. Da alt var enkelt og bekymringsløst. Da vi alle var venner. Å ble vi uvenner, så var det over filleting. Da skolen var enkel og alt var bra. Nå er alt bare dritt om dagen. Ja, nå sitter jeg her å sutrer og syter igjen. Dere får bare godta det ;p For nå er jeg nemlig dritt lei av å gå på den dumme skolen som jeg aldri har trivdes på. Med disse dumme fagene som jeg ikke takler mer av snart. Jeg begynner å få nok. Jeg er også lei av folk som er falske. Lei av "venner" som dolker vennene sine i ryggen. Av de som later som om de er bestevennen din men egentlig ikke bryr seg i det hele tatt. Jeg har lyst på en skikkelig venn, en som bryr seg, en jeg kan fortelle alt jeg har på hjertet mitt til. Men det begynner jeg å miste troen på. Jeg begynner å miste troen på slike mennesker.. Jeg trodde jeg hadde mange før, men det viste seg å ikke stemme. Gang på gang. En slik person har jeg nå. Endre, han er alt jeg har nå.

Det eneste og alt.

Love S.

5 søte kommentarer:

Linn Merethe 17. oktober 2009 kl. 00:26  

Du har nå meg, Siri, Flappy og Jarl Erik da;D Jeg er her for deg vettu;D

Ømm.. var det slik at du skulle låne Sex og Singelliv?:P Det er bare å komme å hente den når du vil;D Står i skapet og venter på deg;D

Sunniva 17. oktober 2009 kl. 10:25  

Jeg har det ja vettu ;D Heldigvis(:

Jaaa, kommer så snart jeg får tid å henter den ;D

Siri Benedicte 17. oktober 2009 kl. 12:30  

æææsj linn, visste ikke at du lånte ut sex! x) hahah..(ja, det var en dårlig vits, men akkurat nå var den artig :P)

Opp med humøret lille sunnivator!! :)
Snart er vi ferdig på TVGS! :D

Sunniva 18. oktober 2009 kl. 12:58  

Hahhahahah xD Den va litt bra Siri ;p

Jeg gleder meg til å bli ferdig jaa.

Linn Merethe 18. oktober 2009 kl. 22:09  

Hjelpes meg siri, visste ikke du det:O Du som har soverom 1 meter unna mitt?:O Du er bra lost..

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP