tirsdag 13. oktober 2009

Nytt igjen xD

Jaja, nå har jeg forandra hele bloggen min IGJEN ;p Jeg sa jeg kom til å forandre igjen snart når jeg gjorde det sist gang. Jeg liker å forandre slike ting hele tiden. Så det blir vel foranda igjen om ca en mnd eller noe tenker jeg ;p

Jeg må jo ha noe å gjøre på når jeg sitter hjemme å kjeder meg. For når jeg våknet i dag var jeg så tett at det var helt forferdelig. Jeg var tett i brystkassa, jeg var tett i nesen og topp i ørene. Jeg føler meg helt på bånn egentlig. Men jeg fikk telefon fra legekontoret i går da. Jeg er blitt henvist til lungelege og skal ta røntgen. Men det er en ventetid på tre mnd ;(  Men det går fremover da ;D Å det er jo bra da. Jeg fikk også svar på blodprøvene, å jeg er allergisk mot støv. Men det visste jeg jo. Jeg var heldigvis ikke allergisk mot katter. Jeg hadde ikke gitt fra meg kattepusene mine om jeg hadde vært det heller, så det så (; Men jeg kjenner at det begynner å lette litt nå da, heldigvis. For da kan jeg dra på jobb iallefall. Så er ikke hele dagen bortkastet ;p Jeg sitter egentlig bare å gleder meg til å bli helt frisk jeg nå. For nå har jeg vært slik i snart 1 år. Det er lenge å være syk det. Men men må se på den luse siden, jeg er iallefall ikke sengeliggende hver dag. Ikke er jeg døende heller. Jeg må bare holde motet oppe (:


Love S.

6 søte kommentarer:

Siri Benedicte 13. oktober 2009 kl. 21:14  

Ai laik jår innstilling :D

Sunniva 13. oktober 2009 kl. 21:50  

Ai laik it tu ;D

Anonym 13. oktober 2009 kl. 23:25  

Så flink du er! Jeg har vært syk i lange perioder selv og vet hvor jævla kjipt det er. Fysj. Satser på at du blir frisk snart, da :D

Sunniva 14. oktober 2009 kl. 11:40  

Satser jeg også på ;D

Linn Merethe 15. oktober 2009 kl. 21:45  

Fin blogg du har fått, Sunniva:D God bedring til deg, på tide å bli frisk nå:D

Sunniva 16. oktober 2009 kl. 23:11  

Takk takk ;D Vi er flere som syns det ja (:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP