lørdag 10. oktober 2009

Ønskeliste til jul ;D

Sitter her å drømmer meg bort. Ser jo litt rundt på forskjellige nettsider. Å jeg får så lyst på ALT. Såå, jeg legger ut en "liten" ønskeliste til jul jeg :D

Alt dette er fra Ikea (:
To bokhyller, ett skrivebord og et oppvaskstativ.
Ja folkens, jeg må ta oppvasken. Er ikke så fancy/rik at jeg har oppvsakmaskin jeg sjø (;


Å dette er fra tilbords (:


Middagsservise fra Neverland.           
Glass fra Saturn. Rød/hvit vin, dram og konjakk glass.



Rammemadrass fra Jysk.

Løp å kjøp folkens ;p

Love S. 



                               

4 søte kommentarer:

Linn Merethe 10. oktober 2009 kl. 00:41  

Masse fint ja:D Slik kontorstol har jeg (H)

Sunniva 10. oktober 2009 kl. 00:42  

Jeg veet ;D Hehe, Endre har en han også ;P

Siri Benedicte 11. oktober 2009 kl. 14:01  

god seng :D

Sunniva 12. oktober 2009 kl. 08:40  

Den ser god ut iallefall ;D

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP