torsdag 8. oktober 2009

Astma og partydronninger.

Nå sitter jeg hjemme i sofaen å slapper av etter en laang da. Jeg har brukt 3 timer (?!) av dagen min på legekontoret. Ka fan liksom? Nå lurer de på om jeg kanskje har utviklet astma. Off. Blir det ikke slutt på dette snart. Måtte ta nye blodprøver, igjen. Blir også henvist til lungelege neste gang jeg skal til legen. Altså om 2 uker. Jaja, vi nærmer oss løsningen folkens. Endelig sier jeg bare. Jeg har tydligvis vært plaget med hoste i mange år når jeg var mindre. Men det er det ingen som har gidda å sjekka opp, før nå. For hun jeg var til i dag sjekka faktisk sukdoms historikken min. Lure damen ;D Jaja, så får vi se hvordan det blir da.

Sitter å ser på partydronninger nå, å herregud! Jeg blir flau av å se på. Det er en skole der unge partydronninger skal lære seg å bli damer xD Herregud sier jeg bare. Du må nesten se det for å skjønne det ;p Men nå skal jeg se på torsdag kveld fra nydalen. Snakkes ;D

Love S.

2 søte kommentarer:

Siri Benedicte 9. oktober 2009 kl. 14:17  

off, så utrolig dumt om du har astma :(:(

Sunniva 9. oktober 2009 kl. 17:48  

Drygt det jaa ;/

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP