tirsdag 6. oktober 2009

Maling, åndenød og unge mødre.

Idag synes jeg selv at jeg har vært kjempe flink. Jeg har malt noe av trappen som skulle gjøres ferdig I FJOR. xD Jeg har også støvsuga og vaska huset. OG jeg har tatt oppvasken ;D

Hadde også en liten skrekkopplevelse. Jeg skulle hjelpe pappa i fjøset siden mamma er borte. Etter en liten stund der nede kjente jeg at jeg begynte å bli litt tett i halsen. Prøvde å gå ut for å bli bedre. Men nei da. Etter en liten stund til fikk jeg rett og slett ikke til å puste. Jeg fikk litt panikk da assa. løp ned til Endre, han fikk heldigvis roet meg ned. Så det gikk bra (:

Nå har jeg akkurat sett unge mødre. Å jeg kjenner det at jeg gleder meg til å få barn ja (; Men ikke enda assa ;p Jeg har planer om å bli ferdig med utdannelsen min først. Å helst hatt en jobb en lite stund også. Så du kan ta det med ro sjø Endre ;p er jo litt kjekt at kjeresten har lyst også. Jeg vil jo ikke tvinge han til noe han ikke har lyst til da. Han må jo ville det han også. Ikke bare jeg (: Men det er nok maange år til enda. Så det er bare å ta det med ro.

Ellers så er det ikke akkurat så veldig mye å skrive om ;p

Love S.

4 søte kommentarer:

Linn Merethe 6. oktober 2009 kl. 21:46  

Bra Endre kanj ro d ned, så du ikkje får hælt panikk:D

Grattis med ferdigmalt trapp da:D No vart d sikkert smekk fint hæm me dåkkår;D

Sunniva 6. oktober 2009 kl. 21:49  

Spørs d jaa ;D

E kje hælt ferdi innjo da men ;P D bli i mårgå ;D Bli iallafall mykjy finar ennj kass d e xD

Siri Benedicte 8. oktober 2009 kl. 17:48  

da blir det "wannabetantene Linn og Siri" ;D hihihi...

ekkelt å ikke få puste da :S

Sunniva 10. oktober 2009 kl. 00:18  

Hahah, stemmer det Siri ;D

var ikke noe særlig det nei ;/

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP