søndag 4. oktober 2009

Dagen idag = kjedelig.

Dette har vært en ganske kejdelig dag egentlig. Jeg har vært meget lite produktiv egentlig. Har tatt oppvasken og vaska kjøkkenet da. Følte meg flink da ;D Jeg har også bleka håret mitt litt mer, vises ikke så veldig mye for andre kanskje. Mern jeg ser det gått ;p Men vi får se hvordan det blir med dette håret fremover tenker jeg. Er ikke helt sikker på hvordan det skal bli enda, men det blir vel til noe. Håper det ikke blir så alt for stygt iallefall ;p Ellers så har jeg bare slappa av egentlig. Blitt "bedre kjent" med den nye pc'n xD Uvant tastatur, blir litt skrivefeiler, men det er et kjempe godt tastatur når du først blir kjent med det. Noe som jeg så vidt begynner å bli nå. Litt rart å gå fra en 17" pc til en 11.6". Alt ble plutselig så myyye mindre xD Men det er godt med en pc som fungerer på riktig måte, som ikke veier ca et tonn og som ikke blir glohet på 5 min. Å der batteriet faktisk fungerer perfekt ;D Alt i alt, jeg liker denne pc'n veldig godt, enda iallefall ;D I morgen tenkte jeg å gjøre litt husarbeid, få unna det jeg kan i ferien. Skal også gjøre en del skole arbeid. For nå har jeg jo en pc jeg kan stole på og skrive det på (: Men nå har jeg ikke så mye mer å skrive om. Som jeg skrev lenger oppe, jeg har hatt en lite produktiv dag ;p Skal legge ut bilde av håret mitt i morgen.

Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP