lørdag 31. oktober 2009

Spa kveld.

Egentlig så hadde jeg tenkt meg på hotellet i kveld men jeg droppa det. Jeg var så sliten etter jobb, å om jeg skal ha en sjangs til å bli frisk så må jeg jo slappe av litt også (; Å det har jeg gjort til gangs. Jeg har nemlig hatt mitt eget lille hjemme spa ;D Jeg tok meg en, egentlig alt for, lang dusj. Kuret håret mitt, så nå er det siilkemykt ;D Barberte leggene mine silkemyke. Og etter på så smurte jeg på med body lotion fra Island, The blue lagoon. Den er så herlig. Endre kjøpte den til meg da han var på Island på Tradbo tur (: Har gitt meg selv en pedikyr og manikyr. Så nå føler jeg meg skikkelig fresh ;D Endre hadde også vært så snill å laget middag til meg til jeg kom hjem fra jobb ;D Han dro rett etter at jeg hadde kommet hjem da men ;( Han er nok på hotellet i skrivende stund. Håper han koser seg og ikke gjør noe dumt (:

Dette er to av de produktene jeg fikk (: De er herlige begge to!

Love S.

4 søte kommentarer:

Siri Benedicte 1. november 2009 kl. 10:23  

Åhh,det hørtes vidunderlig deilig ut! Men er viktig åbelønne seg innimellom, når man er flink:D

Blir nå virkelig hardkjør fremover med revyen, så er viktig og slappe av når man kan xD :P Ble skikkelig fint her nå da :) Synes du kan ha denne her ? =D

Sunniva 1. november 2009 kl. 12:37  

Jeg skal love deg at det var herligt ;D

Jeg tror det blir denne her ei stund iallefall (; Om jeg ikke finner en mal som er eeenda finere;p

Siri Benedicte 1. november 2009 kl. 16:25  

Haha, vi venter i spenning både Linn og jeg på å se om du kommer opp med noe nytt ;D

Sunniva 1. november 2009 kl. 19:09  

Hahah, du skulle sett på fredag. Prøvde ut alle jeg syntes var pene ;P Forskjellig mal hvert 2 min xD

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP