søndag 1. november 2009

Jada, jada, jada!

Jeg måtte skifte template igjen. Ikke fordi jeg ville, men fordi jeg måtte. Den dumme tamplaten som jeg hadde før, og som jeg ville ha, ikke ville fungere i nye blogger. Den er laget før nye blogger kom. Altså den fungerte ikke slik som den egentlig skulle ;( Jeg ble ganske skuffa, for jeg ville ha den andre. Men jeg fant heldigvis en som var nesten like fin da ;D

Satt akkurat å leste på Siri sin blogg. Å så da at hun hedde skrevet det at det ikke er mer enn 12 dager til premieren på revyen vår ;O Å herreguuuud! Jeg kjenner det at nervene sakte men sikkert kommer snikende her. Offa meg. Men det kommer til å bli bra uansett dette her vettu ;D


Love S.

2 søte kommentarer:

Siri Benedicte 2. november 2009 kl. 08:41  

ja, se der ja! Der kom utbyttingen ;D hahaha:) Søt denne her og da:)

Mhm...11 dager nå da :S

Sunniva 2. november 2009 kl. 11:27  

Denne gangen så måtte jeg daaa xD Ikke fordi jeg ville ;p Så den er unskyldt (;

I know ;S

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP