mandag 2. november 2009

YES!!!

Jeg fikk fiksa den jævla tamplaten ;D ;D Så nå er den tilbake, forhåpentligvis for en god stund ;D ;D Damn I'm good! Hahaha xD


Men jeg sitter jo hjemme igjen i dag da ;( Skulle egentlig være med klassen til Kr.Sund for å være med i en rettsak. Et del av opplegget i sosiologi. Det hadde vært utrolig morsomt å få oppleve det. Men i og med at det ikke er så enkelt å komme seg hjem, i tilfellet jeg blir værre, så måtte jeg nok bli hjemme. Og om jeg hadde vært frisk nok til å dra så hadde nok det krasja med jobb. For da hadde jeg ikke kommet hjem før 18.00 og jeg begynner på jobb 15.40. Så det hadde nok ikke gått uansett. Men jeg begynner heldigvis å føle meg bedre, nesen renner ikke lenger. Ikke øynene heller. Har gått rundt med "tårer" i øynene i hele dag. Skikkelig irriterende. Jeg håper jeg får time med lungelegen snart. Men siden jeg føler meg bedre så tenker jeg at jeg drar på jobb. Yousef er heldigvis kjempe snill å forstår at det er vanskelig å være meg nå. Så jeg tar det med ro når jeg er på jobb. Det går kanskje ikke så fort, men jobben bli iallefall gjort ;D Haha, det rima ;p

Jeg får også ta meg en tur på revyøving etter jobb. Offa meg. Vi begynner å få dårlig tid nå gitt. Men vi skal uansett klare det ;D Jeg gleder meg til vi er ferdige egentlig. Skal bli godt å faktisk få litt mer fritid iallefall ;p

Love S.

3 søte kommentarer:

Anonym 3. november 2009 kl. 16:33  

Yousef er konge:p

Sunniva 3. november 2009 kl. 17:11  

E væææt ;D

Siri Benedicte 5. november 2009 kl. 09:41  

Skal bli kjempegodt å bli ferdig ja! Nr 1 fordi det blir moro å vise frem revyen, nr 2 fordi da kan vi leve som vanlige mennesker igjen :D xD

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP