tirsdag 10. november 2009

Forsov meg (filler'n)

Revy øvinga ble veldig sen i går. Jeg var ikke hjemme før kl var 1. Da var jeg trøtt da skal jeg si dere. Å siden jeg trenger mye søvn for tia så sovna jo jeg med engang. Å jeg våkna ikke før nå egentlig. Jeg tror jeg husker at jeg ropte hade til Endre når han dro. Men enten måtte jeg ha sovna rett etter på eller så forsov Endre seg også. For når jeg så på klokka senere så var den ti på halv åtte. Men det tenkte jo ikke jeg over. Så jeg sovna jo igjen. Sunniva i et nøtteskall xD Å jeg orker ikke å stresse meg på skolen nå. For vi er ferdige kvart på to. Å da blir dagen min slik: Ordne meg nå og dra. Da er jeg på skolen til kvart på 1 ca. Være der i en time før jeg drar hjem igjen, for å så dra på jobb ca 1 time senere igjen. Å det blir for stressende. Så jeg blir hjemme å gjør skole arbeid i stedet. Men jeg håper vi ikke blir like sene i dag på øvinga. Å grunnen til at vi blir så sene er folk som ikke klarer å følge med, å være på rett plass. Så det blir mye venting. Å det er UTROLIG IRRITERENDE!!! Sjerpings folkens! Men da skal jeg tilbake til skole arbeidet mitt.

Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP