torsdag 12. november 2009

Generalprøve ;D

Sitter på skolen nå. Skriver ut programmene til helga. Dette tar laaang tid. Vi sitter å skriver ut på to forskjellige pc'er. Stine sitter nede, mens jeg og Gunnhild sitter oppe. Fy faen det er mange ark!! Så vi blir sittende til iallefall halv 6, men da skal det på med sminke og kostymer. Og generalprøven begynner kl 7. da kommer det folk fra asylmottaket som skal se på. OMG!! xD Men dette skal bli bra. var ute å promoterte revyen i dag. vi sprang så å si Tingvoll rundt. Vi "krasja" til og med et kommunestyre møte xD Vi er så bra vi ;D


Å så vil jeg gratulere vår kjære Siri som klarte oppkjøringa i går ;D ;D ;D

Men da skal jeg tilbake til utskriftene mine ;p Blir sikkert ikke blogget noe særlig før på søndag, når vi er ferdige med revyen vår ;D Da skal jeg legge ut bilder og kanskje ett par filmsnutter (;

Love S.

2 søte kommentarer:

Siri Benedicte 12. november 2009 kl. 21:48  

Like Like Like :D Alle skal få ( kjøre) :D

Sunniva 12. november 2009 kl. 22:09  

Alle skal fååååååå!!!!!

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP