søndag 8. november 2009

Hair extension.

Jeg skrev tidligere at jeg hadde bestilt meg clip-on hair extensions med pilus.no, men der har de hatt en del oppussinger  med nettsiden. Så det ble det bare tull. Så nå har jeg bestilt meg en annen plass ;D Jeg har kjøpt det på HappyHair.  Det er egentlig ei svensk nettside. Men de sender over hele Skandinavia. Så de skal komme i postkassen vår om ca ei uke. Jeg gleder meg ;D Hadde håpet på at det ble til revyen, men det blir det nok ikke. Men jeg gleder meg uansett jeg. Gleder meg til å få langt hår igjen (: 


Håret jeg har kjøpt (:

Men jeg har jo som vanlig ikke så veldig mye å skrive om egentlig. Livet mitt er vel ikke så veldig spennende akkurat ;p Kom gjerne med forslag til hva jeg skal skrive om (:


Love S.

2 søte kommentarer:

Anonym 9. november 2009 kl. 15:00  

Ta bli sikkert bra, ja! Ælska langt svart hår :)

Sunniva 9. november 2009 kl. 15:20  

E håpa d bli d iallefall ;D Vi e to om denj ska e sei d (;

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP