søndag 8. november 2009

Ille dårlig.

Egentlig så skulle jeg vært på revy øving nå. Men jeg har ligget oppe nesten hele natten med hoste og hodepine. Å det er ikke noe bedre nå. For jammen har jeg ikke fått feber også ;( Dette begynner å bli skikkelig deprimerende, for jeg har ikke noe lyst til å måtte være hjemme og syk igjen. Å det er synd at jeg ikke får være med på øvinga i dag. For i dag kommer nemlig lys og lyd. Å det er jo selvsagt en stor del av revyen. Å jeg får ikke vært der så lenge som jeg vil på mandagen heller. For da skal jeg på jobb nemlig. Så jeg kommer ikke dit før kl halv ni!!

Nå sitter jeg egentlig å håper at Endre gidder å dra på Tingvoll for å kjøpe godteri til meg. Så jeg iallefall har EN ting å glede meg over i kveld. For ikke bare må jeg sitte hjemme, jeg kan ikke dra på revy øving. Såe, life sucks! Iallefall nå!

Love S.

0 søte kommentarer:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP